Følgende vejledning beskriver hvordan en brugeradministrator henter et organisationscertifikat der er bestilt i MitID Erhverv.
Før du starter
Trin for trin:
1. Klik på linket i den e-mail, du har fået om, at et organisationscertifikat er blevet bestilt. Alternativt kan du hente og udstede organisationscertifikatet i notifikationer i MitID Erhverv, se trin 6 - 7.
2. Log ind i MitID Erhverv.
3. Du kan hente og udstede organisationscertifikatet i tre trin. Vælg Næste.
4. Du får en kode til organisationscertifikatet. Gem den forsvarligt, og vælg Næste.
5. Dit organisationscertifikat er nu klar til brug og bliver automatisk downloaded. Vælg Luk.
6. I stedet for at benytte linket i mailen, kan du hente certifikatet i dine notifikationer. Vælg Hent et organisationscertifikat.
7. Vælg linket i notifikationen. Derefter skal du hente og udstede organisationscertifikatet i tre trin, se trin 3 - 5.