MitID Erhverv erstatter NemID medarbejdersignatur.
Som virksomhed, forening eller myndighed, skal I anvende MitID Erhverv, hvis I har medarbejdere eller medlemmer, som skal logge ind på private og offentlige selvbetjeningsløsninger. Fx læse digital post eller indberette refusion.
Når I fremover skal administrere brugere, tildele rettigheder og give fuldmagter, sker det i én og samme løsning.
Det bliver også mere fleksibelt for medarbejdere og medlemmer, når de skal logge ind eller underskrive digitalt på vegne af virksomheden eller foreningen.
Læs mere om, hvad I kan bruge certifikater til i MitID Erhverv. Det kan fx være, at I anvender sikker e-mail eller har systemintegrationer til MitID Erhverv.
Administration ved fx brugeroprettelse
Særskilte MitID identifikationsmidler fx hvis en bruger skal have en MitID kodeoplæser, som kun kan anvendes til erhvervsbrug
Certifikater fx hvis din organisation har behov for bruger- eller organisationscertifikater
Normal eller avanceret support