Fra den. 12 august 2025 kan I ikke bruge MitID appen på telefoner eller andre enheder med Android 9, når I handler digitalt på vegne af jeres organisation. Det skyldes en nødvendig teknisk opdatering, og at Android 9 ikke kan installere de nyeste sikkerhedsopdateringer.
For at finde den softwareversion, der er installeret på jeres enhed, skal I gå til:
Indstillinger > Om telefon > Android-version.
Hvis det viser sig, at I bruger Android 9 på jeres enheder, bør I først undersøge, om I kan opgradere dem til Android 10 eller en nyere version. Det kan I gøre på producenternes hjemmeside.
Hvis I fortsat ønsker at bruge MitID Erhverv i MitID appen på jeres enheder efter den 12. august 2025, kan I som organisation vælge en af følgende 2 muligheder. I kan:
Læs mere om priserne på MitID identifikationsmidler i MitID Erhverv:
Priser og fakturaer i MitID Erhverv
Du bedes venligst kontakte brugeradministrator i din organisation. Hvis du ikke ved, hvem der er brugeradministrator, kan du kontakte MitID Erhverv Support, som kan oplyse dig dette.