Her kan I finde priser for administration, særskilte MitID identifikationsmidler, certifikater og support.
Hvis fakturaen handler om:
bedes du venligst kontakte en brugeradministrator i jeres organisation.
Hvis du ikke ved, hvem der er brugeradministratoren i jeres organisation, kan du kontakte MitID Erhverv Support for at få oplyst navnet på brugeradministratoren i jeres organisation:
Det er, jf. punkt 10.1. i MitID Erhvervs vilkår, jeres organisations opgave at holde data om organisationen og medarbejdere opdateret.
Jeres organisations forbrug opgøres den 10. i hver måned og faktureres den 15.
Det vil sige, at den faktura, som jeres organisation modtager ca. den 20. i måneden, handler om forbrug, som er sket mellem den 11. i den foregående måned til den 10. i måneden.
I vil modtage en faktura hver måned, hvis beløbet overstiger 50 kr. Overstiger beløbet ikke 50 kr., vil I blive faktureret kvartalsvis.
I skal være opmærksomme på følgende:
Vores fakturasystem henter automatisk oplysninger om jeres organisation fra CVR-registreret. Hvis der på fakturaen fremgår forkerte organisationsoplysninger, skal jeres organisation rette oplysningerne i CVR-registret på Virk.dk:
I MitID Erhverv vælger organisationsadministratoren i jeres organisation selv, hvordan jeres organisation ønsker at modtage fakturaer.
Sådan kan organisationsadministratoren ændre, hvordan organisationen ønsker at modtage fakturaer:
Bemærk, at offentlige organisationer kun har mulighed for at vælge NemHandel (EAN).
I MitID Erhverv kan en organisationsadministrator tilføje en reference på fakturaerne.
Sådan kan organisationsadministratoren tilføje en reference:
Jeres organisation skal betale for 4 ydelser:
Find vores priser ovenfor: