Avanceret support

Har I brug for support til avanceret funktionalitet i MitID Erhverv?

Brugerorganisationer som anvender avanceret funktionalitet i MitID Erhverv, kan hovedsageligt finde nødvendig information og vejledning på denne side og via pre-produktionsmiljøet.

Gå til pre-produktionsmiljøet (åbner i et nyt vindue) 

 

Har jeres organisation fortsat brug for mere avanceret hjælp eller teknisk support i forbindelse med fx opsætning og integration med Lokal IdM, Lokal IdP eller certifikatanvendelse, så kan I mod betaling kontakte Nets' supportteam.


Der tilbydes avanceret support til følgende områder:

  • Lokal IdM, herunder:
    • IdM og certifikat API
  • Lokal IdP 
  • Certifikater og kvalificerede certifikater, fx til:
    • System
    • Segl
    • Signering

Se priser for avanceret support



Anmod om avanceret support

Via følgende link kan I anmode om avanceret support

Anmod om avanceret support (åbner i et nyt vindue)

 





Har du brug for normal support?

Langt de fleste anvendere af MitID Erhverv kan finde hjælp og vejledning gennem den normale support.



Gå til support og vejledning